En varm Lördag
Publicerat den

nu ska jag börja med bloggandet igen, nu är de typ sommar och då är de roligare att blogga. 
Idag vaknade jag av att min syrra kom hit och bad mig gå upp, sen så gick vi ut och så hade mamma sagt att vi skulle riva ner ett träd när vi får tid så då tänkte vi att de kan vi passa på att göra nu. Så vi har rivit ett stort träd idag, jag har sår överallt för de va typ tagat på vissa grenar så de va inte så kul. Sen efter de så åt vi lunch och sen så skulle min syrra cykla hem, hon bor i Västerhaninge och jag bor i Österhaninge så de är väl 2 kilometer men vi tog en annan väg så de blev lite längre typ en halv mil. Sen så när vi kom fram så åt vi glass med jordgubbar,banan,grädde och chokladsås. Mums! Sen så proppa vi in cykeln i hennes lilla bil och åkte hem. De är typ de jag har gjort idag nästan. Sen har jag sovit lite har varit så trött. Imorgon är de Söndag och de betyder att både Mamma och Pappa kommer hem (Mamma har varit i Skottland sen i torsdags och pappa på åland) så då ska dom komma hem. Ja men jag ska se till att mitt bloggande blir bättre!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?