Ebba mys
Publicerat den

Igår så bestämde jag mig för att träffa Ebba som jag inte har träffat på vet inte hur länge, vet inte varför kanske inte är så nära vi var förut? Men vi hade de riktigt mysigt hon kom hem till mig som bor i ingen stans.Vi åt massa choklad mousse och prata en massa sen bestämde vi oss för att åka och bada så vi tog två av alla mina cyklar som har punktering och försöka ta oss fram de blev att vi fick gå den mesta biten. De va riktigt skönt i vattnet om jag ska vara ärlig det va faktiskt varmt, vi va där kanske 1 timme och lekte i vattnet sen så skulle man ju hem också, vi smet ut på en golfbana och tog lite bollar och en flagga så nu har jag en golfbaneflagga i mitt rum de är inte många som har. När vi kom hem så byte vi om till myskläder och sen kolla vi på Jackass. De var en rolig dag och hoppas det blir mer såna. Men just nu sitter jag i sängen medans hon fixar sig jag ska också börja fixa mig snart. Jag är jätte sugen på att gå ut och springa dag vi får se hur det blir med de,
 
 



Ebba

Vi kommer alltid vara lika nära varandra som alltid, forever and always <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?