Inte på topp humör direkt
Publicerat den

Jag lovade ju att jag skulle börja blogga mer ja jag vet men ja jag har inte tänkt på bloggen och de är mycket som har hänt. Jag har fått besked från skolan att jag måste gå om 1:an så de suger så jag har ingen anning om vad jag ska göra efter sommaren, antagligen börja jobba eller börja i någon annan skola men båda två sakerna låter svårt att få gjort. Idag har jag tränat jag sprang i en halv timme sen lite armhävningar och situps och sånt, de va grymt skönt och sen hjälpte jag mamma med att klippa våran gigantiska gräsmatta. Ja mer har inte hänt jag har mest bara tagit de lugnt. Men jag ska blogga minst 2 gånger varje dag från och med nu (eller ska försöka i alla fall) 

En regnbåge som gick ner på våran gräsmatta ja lite coolt var de väll.
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?