Midsommar
Publicerat den

oj de här gick ju inte så bra.. men vafan får sätta alarm på mobilen där de står blogg så kommer jag ihåg eller nåt.Så vad händer i erat liv ? snart är det midsommar vad ska ni göra då? Jag ska vara på landet i alla fall och jag ska ditt i morgon så måste gå upp kl 8... men fuck you säger jag de orkar man ju inte liksom. ( inte jag i alla fall) Men de ska jag fira som jag gör varje år men de är vårat hus och 9 andra (vi bor på en ö) som ska hålla i hela midsommaren, sälja lotter, fixa lekar till barnen ja sånt skit ska vi göra. Men jag ska försöka ta så mycket bilder som möjligt så ni kan få en bild bomd när jag kommer hem för tar inte med mig datorn ditt för de gör jag aldrig.Men ska blogga på mobilen ja om jag kommer ihåg. Nu ska jag i alla fall ta och titta på The Avengers för har inte sätt den än men nu tyckte jag de var tid för de liksom. Men ha de bra tills jag skriver igen som jag kommer göra imorgon yeah! 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?