Uppdatering, inte så bra!
Publicerat den

Hej mina fina läsare, nu är jag hemma och min blogg är igång igen. 
Hoppas ni hade ett bra sportlov, ja lite saker har hänt nu under lovet och så men jag mår grymt bra faktiskt liksom livet flytter på känns de som. Men jag hoppas ni känner samma :) 
Ingen skola idag vi har studiedag men imorgon blir de skola och de ska de bli hela tiden, jag måste lära mig att gå till skolan varje dag nu för min mamma tänker tvinga mig byta skola annars :( Jag tänker inte låta henne göra de så nu ska de bli skola även fast jag vill stanna hemma så ska jag kämpa mig till skolan. 

Ja hittils har jag inte gjort så mycket idag, jag vaknade vid 9 och gjorde en god och nyttig frukost och titta på en film. Sen har jag städat och fixat lite här hemma och nu ska jag ta och titta på de senaste avsnittet av Pretty little lairs som kom ut förra veckan. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?