Teen wolf
Publicerat den

Jag trodde aldrig att jag skulle börja titta på Teen wolf men tyvärr så har jag inget att titta på så jag tänkte okej jag kan kolla lite och ja efter bara några minuter var jag fast! Jag kan inte sluta titta på de.. Så ni som inte har sätt de så kolla på de, de är spännande och ja lite romantiskt. 

Just nu sitter jag i skolan och kollar på Teen wolf för vi har lunch och Julia & Emma är och solar så nu är de min tid då blir de Teen wolf. Vi har inte gjort mycket idag läraren glömde våran lektion så den började en halv timme senare så de är chill och nu har vi bara en lektion kvar :) 
På Torsdag ska jag gymma med Emma verkar de som de ska väl bli kul hoppas jag, kommer säkert gå skit men nån gång måste jag ju börja.
 
 
 



Ebba

Jag vet inte varför men på något sätt så känner jag ett hat mot dig för att du snog min serie...DYLAN ÄR MIN!! Du får ta Tyler!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?