Sjuk
Publicerat den

jag har fan inte blivit friskare har bara blivit sjukare för varje dag som går.. men jag tror de börjar bli bättre eller snarare hoppas. Jag har liksom inte så mycket att göra när jag är sjuk och är hemma, är för de mesta ensam hemma och mest går runt och gör ingenting men vet ni vad jag har gjort nu i 2 dagar. Jag har haft en Harry Potter maraton ( de gör mig frisk ) jag tittade precis klart, tråkigt att de är slut! Någ dom bästa filmerna någonsin. 
Nu hade jag tänkt att börja på en ny sån här med massa filmer de blir.... Pirates of the caribbean dom är de näst bästa filmerna som gjorts, enligt mig såklart. Jag har fixat till frukt och nu ska jag gossa ner mig i sängen och
mysa framför Johnny Depp in action! Hoppas ni har haft en bättre vecka än jag :)



 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?