En smärtsam dag
Publicerat den

Ja jag blev tyvärr hemma idag för när jag vaknade så gjorde mitt öra i helvete ont. Men jag fixade mig och lite så sen så åkte jag upp till Västerhaninge och när jag väntade på tåget så blev de nåt jätte konstigt och de gjorde fruktansvärt ont. Så jag bestämde mig för att gå till Doktorn dom sa att jag förmodligen hade öroninflammation så jag bestämde mig för att va hemma idag och bara ta de lugnt. Sen nu när dagen har gått så har jag känt att jag har ont i min visdomstand som är påväg upp och då kom jag på att de här har hänt förut. Så jag har ont i örat för att min visdomstand som växer så jag är inte sjuk. Jag blev grymt glad när jag fick veta att jag inte är sjuk men de gör ont som in i helvete. Bara jag inte måste dra ut skiten :( 

Så har lite av min dag varit. Jag har faktiskt pluggat matte idag men ja de går ju sådär man försöker så bra jag kan. Jag har hittat en sak jag önskar mig nu när jag fyller 18 men jag tror att jag kommer ändra mig så jag kommer inte säga förns jag är helt hundra. 
Jag ska ju också tattuera mig när jag fyller 18 och här är den finna tattueringen jag har designat :) (kommer säkert ändra mig om den med men jag är nöjd just nu)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?