Onsdag
Publicerat den

Jag har inte bloggat i dag.. Missnöjd med de så här är jag, jag la mig precis i sängen och jag ska hitta en film att titta på. Min dag har faktiskt varit bra, jag kom till skolan idag första gången på typ 2 veckor och de kändes skönt att träffa sina vänner igen. Men de roliga/jobbiga va att vi hade fått omdömen :'( ehm ja de går inte så bra för mig i skolan F varning eller ja jag har de i alla ämnen :/ 

Men jag har ju bara så fina vänner Emma & Julia så dom beslöt sig att hjäpa mig med de jag hade kvar i vissa ämnen asså vänner som dom får man leta efter. Värda guld asså! Så nu ligger jag bättre till hoppas jag men har lite saker kvar att göra men de ska fixas. 
Imorgon är de Torsdag snart slut på veckan och vi har halvdag så SKÖNT! jag skulle gymma med Emma men kan inte för de skulle va minimeålder på den saken jag hade för grattis i 2 veckor så de får vänta lite så jag ska åka och handla med mamma efter skolan och sen ska jag ut och springa i naturen hade jag tänkt haha eller i alla fall försöka :) Där fick ni en liten uppdatering, jag lovar jag ska skriva mer imorgon.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?