Mars?
Publicerat den

De är Mars och de är grymt kallt ute? Liksom va? Nej men idag var de vanlig skoldag skönt faktiskt att va i skolan. Men jag gick efter halva dagen för skulle till doktorn, ja min hals va bra men nåt hade gått sönder eller blivit skaddat men jag kommer inte ihåg va de va. Men jag ska bara äta alvedon om jag har ont annars läker de själv. Så de är jag glad över.
Ja jag är trött på mitt hår, jag vill göra nåt med de så jag hade tänkt att kanske färga de i helgen men jag tänker inte avslöja hur för de får nu vänta och se. Jag tror inte jag har nåt mer att berätta, jo imorgon är de skola som vanligt och vi har sovmorgon inget mer specillt. Nu ska jag ta och titta på en skräck film för att jag har inte sätt en sån på länge så nu kör vi. Ha de bra bloggar mer senare :) 

                                                                         Bild från i Vintras
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?