Kitkat räddar dagen!
Publicerat den

Jag har märkt att så fort jag får pengar eller nåt så vill jag köpa saker och de är fel! Jag måste lära mig att sluta med det, men jag ska ju köpa nya kläder till sommaren och så men lite måste jag ju kunna spara till. Så nu gäller de jag ska spara alla pengar jag får tills typ maj/juni då ska jag köpa nya kläder och saker till sommaren så jag ska kämpa med att inte köpa onödiga saker som jag inte behöver just nu..
Önska mig lycka till. 

Imorgon är de skola ja de ska väl bli kul :) Träffa roliga människor och ja gå i skolan haha skit kul -.- nej men jag vill inte sitta hemma på grund av min olycka men jag kan inte äta så de är ju ett problem men jag dricker mycket vatten så de får mig att hålla igång. Nu ska jag förmodligen ta och titta på en film och sen sova för är trött och har ont de blir alltid bättre när man sover :) 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?