Johnny Depp helg!
Publicerat den

Jag har inte bloggat på några dagar nu ja de är för att jag inte har nått att blogga om, de är inget nytt som har hänt eller spännande. Så då har jag inte kännt att jag vill uppdatera men nu fick jag ett måste ryck så nu sitter jag här. Jag är fortfarande sjuk och de blir fan värre idag hade jag feber och jag har sällan feber så.. men jag ska försöka bli frisk på en dag haha. Men jag hoppas ni inte är sjuk så ni kan roa er, jag får inte lämna huset för min mamma när jag är sjuk så jag är fast i deta stora hus. Men min helg har inte varit speciellt rolig de mesta jag har gjort är att städa lite och sen har jag ett Johnny Depp maraton haha ja jag har tittat på ganska många av hans filmer hittils men jag vet inte vilken jag ska se sen.. han har ju så många bra. 
Men där fick ni ett littet smakprov av min helg har och kommer fortsätta va, hoppas ni har en roligare helg än jag. Jag måste ta och bli frisk nu för de här är inge kul. Puss på er mina söta läsare!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?