En riktigt otrevlig olycka
Publicerat den

Jag måste säga förlåt för att jag inte har bloggat men jag hade tänkt att blogg på Lördagen men ja de hände ju en olycka som rubriken säger. Ja de va såhär att jag satt i skype med Ebba en helt vanlig Lördags morgon och så äter jag godis ett ganska stort godis ägg och jag ligger ner när jag äter de, jo vad tror ni händer de åker ner i halsen på mig innan jag han att tugga så jag börjar kvävas för de va ett ganska stort ägg. De blev lite panik men de blev mer panik när de kom ut blod för varje gång jag hosta. Så där är jag i min säng kvävs till dötts (haha ja lite att ta i men jag hade lite svårt att andas) Ebba sitter i skype och vet inte vad hon ska göra och jag ringer mamma.. såklart så svarar hon inte när jag ringer men till slut så. 
Men jag lever och jag mår bra. Jag har ont i halsen liksom riktigt ont kan knappt äta eller dricka gör ont när man pratar också. Sen så hände de en sak med mina ögon också tack vara att jag fick ägget i halsen. De blev ett sånt tryck när jag försökte få ut ägget så mina blodådrer sprack i ögonen så det ser ut som jag har blivit slagen.

Ja de har hänt mig och ja jag är glad att jag lever inte för att jag trodde att jag skulle dö men tänkte att ni skulle veta. Men i morgon blir de skola så de ska bli kul, kan ju inte täcka ögat med smink kommer synas endå så kanske inge smink imorogn heller. Men hoppas ni har haft en bra helg min va sådär haha :)

 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?