Ullared
Publicerat den

Jag var på ullared här om dagen och jag kan säga att de va lite slöseri med tid, vi gick upp kl 3 på morgonen och åkte kl 4 och vi var där runt 9 så det tog 5 timmar dit, men när man kom dit så var de endå lite kul för man va ju lite spänd, vi gick och hämta en varsin vagn och jag tog vang 0125 så jag skulle kunna komma ihåg de lätt ifall jag ställde ifrån mig den. Sen gick vi runt där inne i 5 timmar + lunch tid. De va typ som ett stort ÖB så inget speciellt. Jag & mamma handlade tillsammans för 4 355:- och jag själv för 1700:- så mycket blev det. Se det blev en hel tids dag att åka till Ullared, jag sov hela resan hem STANDARD! Men de va nåt man va tvungen att göra innan man dog liksom så nu är de klar kan åka dit igen om 10 år typ haha. 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?