sammanfattning
Publicerat den

Förlåt för att jag inte hann att uppdatera bloggen igår, men efter skolan så åkta jag till Doktorn men han var sååå sen så vi fick sitta och vänta i 1 timme men jag är i alla fall frisk så skönt! Inga mer sjukhus besök YAY! Men när jag kom hem så åt jag och mamma middag sen så skulle jag titta på ett avsnitt av grey's men såg bara 10 minuter sen hade jag somnat så jag somnade kl 5 och sov till kl halv 10 idag. jag sov i 17 timmar.. 17 TIMMAR de är rekord.

Som tur är så är jag ledig idag, Studiedag grymt skönt. Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra idag men jag funderar på att börja titta på Prison Break! Men kommer nog mest slappa idag för de känns som en sån dag. Sen är de skit tråkigt att se snöar för jag vill gärna att de ska bli vår nu. 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?