Måndag
Publicerat den

Första dan i skolan, skit dumt att ens gå tycker jag! Första lektionen blev inställd på grund av att läraren va sjuk och att vi inte hade internet. Sen kommer läraren igen och säger att vi inte har idrott heller för att vikarien inte kunde komma eller va de nu var. Ja kort dag, va i skolan i en timme sen fick man åka hem. När jag satt på tåget ringer mamma och säger att jag måste ta blodprov så då går jag till sjukhuset och fixar de. Gud va mycket blod dom tog usch har ganska ont i armen just nu, varför vet jag inte. Sen när jag kom hem så åt jag sen la jag mig i soffan och sov i 1 & en halv timme. Skönt men är fortfarande trött så ska väl sova nån gång snart. Satsar på 11 eller ja vi har ju sov morgon imogon. Skönt. Med de va väl en bra måndag endå, ska bli skönt att gå till skolan imogon faktiskt istället för att sitta hemma :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?