Lördag
Publicerat den

Min dag har gott snabbt. Just nu sitter jag i skype med Ebba men jag ignorerar henne.. ja de går faktiskt ganska bra :) Älskar att reta henne. Men jag har duschat och spelat lite spel idag haha jag får damp seriöst om inte spelet funkar, men jag gav upp när jag blev för arg ^^ Jag ska äta lite pizza nu och vara lite social med Ebba men hoppas ni har haft en bra lördag, blev en slappar dag haha som nästan alla dagar är men endå. haha men jag har också kollat på Prison Break jag är snart på säsong 3. ohh Prison Break är underbart, dom som inte har sätt de borde göra de. 

Juste den 24 Februari så åker jag till Stöten med min Moster och ja mina kusiner. Jag ska äga i backen som fan asså! Jag kommer säkert ramla hela tiden för suger på skidor haha xD Bilden under beskriver känslan till dess :)



Ebba

Jag hatar dig!



URL: http://untilibleed.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?