Hyfsad bra dag
Publicerat den

Sitter just nu här trött och hungrig. Vi hade Estetisk kommunikation som första lektion och vi hade en uppgift som skulle redovisas men vi hade en timme på oss att skriva klart. Ja om man känner mig så är jag alltid ute i sista sekunden men jag blev klar och ja blev ganska nöjd för att vara jag men jag vill ju inte svika dom andra i min grupp. De va jag,Emma,Julia och Nathalie som va i en grupp jag man skulle skriva om subkulturer... ja jag orkar inte ens förklara vad de är, men de gick i alla fall bra tyckte jag.

Efter skolan så mötte jag upp Ebba och vi gick runt och prata lite om livet och så. Allt skönt att kunna prata med nån. Sen så köpte jag också ett skal till min phone jag tyckte de va as coolt men de är säkert många som har ett sånt skal. Sen kl 1 skulle hon träffa några andra så då tog jag tåget hem och jag blev hämtat av mamma :) Tack så mycket. Sen har jag bara mest tagit de lugnt för jag är liksom jätte trött och aa men jag vill helst inte somna för jag vill kunna sova skönt inatt. Men de va en samman fattning av min dag, och de blir en ny imorgon.

                                                                              Skalet jag köpte






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?