Hur de har varit & de som kommer bli
Publicerat den

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Träffat Tara Reid, de va en grym upplevelse hon är jätte trevlig att prata med och hon är ur gullig men fy vad hon lukatr sprit och rök hela tiden. Men hon är gullig endå.


 
Hur har ditt 2012 varit? De har varit lite upp & ner men för de mesta så har de varit bra. Sommaren var grym.
 
 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Ja de tror jag faktiskt. Redan nu i början av 2013 känns de bra.
 

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma?  14 Juni då jag gick ut 9:an, trodde inte att jag skulle klara de, men de gjorde jag :) 

 

Vad är din största framgång 2012? Jag har mognat mer och allt känns lättre. Sen att jag kom in på ett bra gymnasium att jag slet i slutet av 9:an för att komma nån vart. Jag har tagit tag i saker nu.

 

Bästa köpet? Jag kommer inte ihåg de jag har köpt eller så.. men jag har köpt många riktigt bra saker men kan inte ge er en specifik sak.

 

Vad spenderade du mest pengar på? När Jedward va i Sverige. gjorde slut på 2000! Annars kläder då ra :)

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner, dom får mig alltid att må bra!

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Har många t.ex Taio Cruz - Dirty Picture.

 

Vem har du umgåts med mest? Mina vänner men mest Ebba. 

 

Bästa minnet från 2012? Sommaren. Den gav mig så många minnen!

 

Har du haft ett förhållande under 2012? Nej de har jag inte.

 

Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013? Jag vill ha den ultimata sommaren. Så hoppas 2013 kan bjuda på de.

 

Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på dagarna bättre.

 

Vad önskar du att du gjort mindre? att inte va så negativ. Mer posetiv behövs.

 

Favoritprogram på tv? Jag tittar inte så mycket på tv så har inget men Prison Break som slutade för 4 år sen såna fall.



Största musikaliska upptäckten? Jag vet inte.. finns så många.

 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar. och en iPhone

 

Vad gjorde du på din födelsedag? va med släckt och vänner :)

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Om inte vårat lilla gäng hara bryttits :/ 



Vad fick dig att må bra? Mina vänner & familjen.

 

Vem saknade du? Min katt som dog i slutet av April :'(

 

De bästa nya människorna du träffade? Dessa fina!

  


Det bästa du har åstadkommit i år? Många nya vänner och jag har för de mesta ett leende på läpparna :)

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2013: Ta vara på de du har, de kan försvinna. De upptäckte jag 2012 :/ Men de är de förflutna.




Slebba

Det är du och jag mot världen! <3



URL: http://untilibleed.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?