Fika hos moster
Publicerat den

Min dag började med att jag vakna av mitt alarm men jag somnade om men efter 9 minuter så ringer pappa och frågar massa onödigt och sen efter typ 2 min ringer mamma. -.- Men jag kom upp i alla fall sen så åkte jag, Mamma och arne till min moster med lite fika och lite sånt de va riktigt trevligt. Vi va där kanske i 3 timmar tror jag, vi va 7 stycken så de blev lite rörigt för dom bor inte så stort. 

Sen åkte vi hem och min kusin följde me. Vi har spelat lite och nu sitter vi här med en varsin dator och nördar! Skit kul men får ska ta och hitta på nåt snart tror jag. Men jag är skit trött för jag sov bara 4 timmar (jag la mig halv 8 imorrse) men vad ska man göra åt de? funderar på att ta en liten snabb power nap men får se, inte säkert än. Men jag blir bara tröttare av att sitta här framför datorn. Ha en bra Lördag alla mina fina läsare. BTW jag trodde de va fredag idag.








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?