Engelska sen Matte
Publicerat den

De va så segt att komma upp ur sängen i morrse, jag sov lite längre också så skönt men jag blev lite stressad och de regnar. Jag gillar inte att gå till skolan när de regnar för man blir så blöt och man går ju så mycket utomhus aja. Just nu sitter jag här på Engelskan och är jätte trött och har ont i huvudet och kollar på Scrubs, uppgiften vi har kan jag göra sen för är inte så sugen på att göra den nu ^^ Men sen har vi matte och de suger ju mer. Sen efter de så har vi Samhällskunskap USCH!!! nej orkar inte. Efter skolan idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men de får man se. Men jag kommer ta att blogg mer sen.

                                                                    Följ mig på Twitter och Instagram vetja.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?