En kort dag
Publicerat den

Gillar inte Torsdagar på nått sätt, för vi har så kort dag så de känns så onödigt att åka till skolan men här är man där endå. Igår somnade jag tidigt ja 9 klockan 9 somnade jag, usch jag är bara trött hela tiden. Men när jag gick upp imorrse så hade jag en jobbig känsla jag va så irriterad på ingenting men endå på allt så jag ficksade och sen gick jag till tåget.

Vi har precis börjat våran andra lektion som är Engelska vi håller på med ett häfte men jag tror jag kommer göra den hemm för orkar inte nu. Vi hade matte innan de gick bra (notera, jag suger på matte) Men jag jobbade bra. Idag så ska jag hem och hjälpa mamma lite hon är sjuk så jag måste städa för hon orkar inte så... Mer vet jag inte, kanske blir en tur till Ikea för vi ska kolla på lite möbler dåra. Så tror jag att min dag ser ut. Men nu ska jag kolla på andra bloggar för jag vill att den här lektionen ska ta slut. Skriver mer sen.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?