Dålig uppdatering
Publicerat den

Rubriken säger de mesta. Jag vet jag har inte varit bra på att skriva i helgen men sorry. 
Igår så vaknade jag ganska sent för jag trodde faktiskt att mamma skulle väcka mig men nej om jag visste de skulle jag satt alarm men aa. Efter jag hade vaknat så åt jag frukost och prata lite med Ebba. HAHA minst 1 timme varje dag pratar vi haha underbart. 

Men resten av dagem så blev de lite Prison Break och så va jag social med mamma. Vi spelade lite titta på film och prata. Ja en helt normal Söndag för mig. Nu tillbaka till idag, jag har precis fixat mig har bara håret kvar sen ska jag gå halv sen är man på väg mott skolan. Usch skola men man måste ju fast de är ju faktiskt en ganska chill dag idag så den går nog snabbt. Ha en bra måndag säger jag mer blogging sen! :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?