2013 make it awesome!
Publicerat den

okej som jag skrev igår så skulle jag kanske skriva mina nyårslöften ja jag har kommit på några bra (hoppas jag) och så tänkte jag dela dom med er så får vi se under årets gång hur de blir. Jag ska i alla fall förska göra 2013 till ett bra år. Jag ska sluta bry mig så mycket som jag gör eller jo men ja jag fattar vad jag menar kanske inte ni men men. Här får ni några av mina nyårslöften, jo säg inte att jag inte behöver göra vissa av de här. Jag tycker att de är nödvändigt och jag kommer må bättre av de så jag hoppas ni stöttar mig.

*Gå ner 7 kilo (gäller att ta tag i de)
                                      *Börja springa 2-3ggr i veckan, så man får upp konditionen.
        *Spara pengar till L.A resan 2014 - 2015
                *Ta vara på de jag har, vänner, familjen ALLT
                 *Hjälpa till hemma mer (sluta va så himla lat) 

Här har ni några av mina nyårslöften haha får se om jag klarar dom de kommer jag nog göra. Men skulle va kul och veta vad ni har för nyårslöften länka eran blogg med de inlägget om ni har skrivit, jag tycker de är kul och läsa om andras. Ha en bra lördag min blir en slappar dag (igen) känner mig inte pig på att gå ut. och på Måndag är de skola. Puss på er!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?