superheroes can't be gay
Publicerat den

Kom precis efter första skoldagen dena vecka eftersom jag inte har idrott så slutar jag tidigt varje måndag. Vi har ett projekt vi ska göra nu ett tag om fördomar de är väl kul men jag är oskar vad jag ska forska om och så. Men efter lektionen så gick jag,Julia & Emma och åt i centrum för vi ville inte äta skolmaten för den va blä! Efter de så skulle jag följa med dom och visa vägen till Eriksdalsbadet för dom viste inte väggen så bra. Sen åkte jag hem och nu är jag här, dagen har varit bra och jag känner att jag verkligen trivs här nu, de är så skönt. Gillar skolan sådär men de finns många fina människor i den :) Jag fick precis ett sms från posten att min skinnjacka har kommit så jag ska be mamma skjusa upp mig så jag får hämta den. Inge mer spännande har hänt hittils men ni får en bild på jackan sen puss. 

Här får ni en låt som våran lärare visade för oss på våran lektion VARNING (den fastnar på hjärnan)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?