Länge sen sist
Publicerat den

Jag har varit hur dålig som helst på att blogg och jag måste säga förlåt för de. De finns några anledningar  till varför 1. jag har inte mått så bra så min blogg känlsa fanns liksom inte där. 2. Har inte haft något intressant att blogga om. 3. hade tröttnat på min design, jag gillar inte att blogg om jag inte gillar designen.

Men som ni kanske ser så är bloggen annorlunda, jag är inte helt klar har lite kvar att fixa men annars funkar de. Jag känner att den är lite vågad på nåt sätt men ja vi testar ett tag. 
Jag kan berätta lite vad som hände i helgen då. Fredagen hände de inget speciellt jag bara tog de lugnt och skacka med människor, på lördagen så drog jag in till stan och mötte Ebba & Isabell och jag fotade lite till mitt projekt. Sen så drog vi hem till Isabell och hade de awesome som alltid. Sen efter typ 2 timmar kanske så kom Wilma och så pratade vi lite och spelade Wii. Sen så drog vi ut fast alla åkte hem typ då men ja de va en trevlig lördag. Har saknat dom tjejorna så mycket, jag får bara upp massa minnen från sommaren när jag tänker på dom. Underbart! 

Ja inget mer speciellt hände riktigt, men idag så kom min bror på besök och åt middag med mig och mamma. Trevlig trevligt. Sen har de inte hänt så mycket. Jag beställde att par skor till mig själv, de va ju rea så då måste man passa på. Men nu ska jag ta och sova. Puss på er!  







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?