Jobbigt? JA!
Publicerat den

Förlåt för att de inte blev något bloggande idag men konstigt nog glömde jag bort bloggen idag. 
Men jag ska berätta lite och förklara en sak för några av mina läsare att anledningen till att jag inte har varit i skolan är för att jag vet att jag inte skulle klara av att gå nu när allt är lite upp och ner, de räker med att jag har jobbigt hemma för om jag skulle gå till skolan skulle jag bara bli för stressad och bryta i hopp. + jag vill ju inte att dom jag umgås med ska bli påvärkade av mig i skolan. Ja jag vet jag är ingen ängel men jag mår skit när jag inte går till skolan de känns som bara fel när jag inte är där. Jag hoppas ni kan förstå lite varför jag inte är där. 

Men nu ska vi inte tänka på de längre, ville bara förklara. Men jag har bestämmt mig att jag ska börja göra mer videobloggar t.ex kanske 2 gånger i månaden eller nåt sånt. De är ju lite roligare än att titta på massa text hela tiden? eller hur? 
Men jag ska göra en videoblogg innan jag åker i alla fall. Nu har jag nog inte nåt mer att säga, jo jag ska i alla fall försöka gå till skolan imorgon, jag vill! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?