Hej hej!
Publicerat den

Jag vet att jag inte har skrivit på länge. Men nu tänker jag skriva lite. Jag har börjat titta på "The Walking Dead" och gud va de är bra, man får en sån adrenalinkick de känns som en jätte lång skräck film eller de är inte läskigt utan bara lite äckligt. Just nu sitter jag i sängen och myser med min katt och tittar på "The Walking Dead"är redan på säsong 3. Aa imorgon är de måndag och jag kommer få mina skor imorgon!! så glad men helgen har varit chill jag tränade lite igår eller kanske lite för mycket för har grym träningsvärk men de är så värt de. Jag har inte gjort nåt mer intressant, jo jag har köpt en spegel till mitt nya rum men de är ju inte så intressant. Men nu börjar de bli intressant här så nu måste jag sluta. Ha de bäst! 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?