ARG.SE
Publicerat den

Jag är på den lägsta punkten av mitt liv just nu. Jag är ju som ni vet uppe i Fjällen och åker hem på söndag, nää men vad tror ni händer ? JOHN & FUCKING EDWARD KOMMER TILL SVERIGE I MORGON FÖR ATT GÄSTA MELODIFESTIVALEN! Men är dom dumma eller? jag kommer inte kunna träffa dom för jag är fast här. Den känslan jag har går inte att beskriva. Jag har träffat dom varje gång dom har varit i Sverige enda sen jag börja gilla dom. Jag känner mig som ett dåligt fan, nej men mina fina vänner ska åka till Karlstad och träffa dom jag ska kanske få prata med nån av dom. De gör de ju lite bättre men ändå mår så dåligt att jag är påväg att börja gråta nästan. Förmodligen ska dom också komma nästa helg så men ändå.
 
Förlåt för de arga inlägget men jag mår verkligen skit. Här uppe händer de inget speciellt. Hoppas ni har en bra helg för min kommer suga.
Puss. 








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?