Varit borta ettag
Publicerat den

Hej jag har inte skrivit på ettag men jag vet inte har inte helt kännt för de, men jag kännde för att slänga in ett litet inlägg nu. Ja jag har blivit frisk men inte helt frisk är lite snuvig fortfarande men annars så. Påsken har varit bra mys med släkten, men de är på väg att vända kan jag säga ehm jag fick reda på idag att min pappa och hans flickvän har gjort slut eller tagit en paus och nu har inte han någonstans att va, vet ni vad då? Han ska på här! Hos mig och mamma tills på fredag... Jo de känns inte så bra direkt. Att ha sin pappa i huset som han flytta ifrån för 9 år sen för att flytta ihop med hans nya men nu är de slut och nu kommer han tillbaka (inte till min mamma jag menar till huset) De, nej de är fel på alla sätt. Men annars är de bra faktiskt men jag ska blogga mer den här veckan de lovar jag, jag vill komma igång med mitt bloggande igen :)
 
Lite bilder från påsk.






 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?