Sömnproblem
Publicerat den

 Jag kan ju passa på att skriva nu när jag ändå inte kan sova, Jag har inte kunnat sova på många dagar jag somnar vid typ 4-5 och sover inte alls länge. Men de jobbigaste nu är att jag dygna igår och sov inget under natten och hur i helvete kan jag va vaken och pigg? De går inte ihop så jag börjar undra lite om vad de är med mig, för jag vet ju själv att jag behöver sömn! Jag känner ju liksom att kroppen vill sova jag känner mig lite hängig men jag har försökt i 30 minuter så då sket jag i de.
Men nu går vi ifrån de ämnet, Idag va de söndag och jag fixade lite i mitt andra rum så nu ser de bättre ut så ett steg närmare till att flytta in där. Sen så var jag ute och cykla lite och fy vilken dålig kondition jag har asså.. jag får ta och fixa den. Inget mer speciellt har hänt jo min Pappa kom tillbaka och sover han sover här i natt de är väl okej tror jag. Nä men sen har jag mest tittat på Desperate Housewives som är helt underbart (har sätt de förut men de va ett tag sen). Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt de här, om jag inte somnar snart så får jag väl göra nåt. Där kom ett lite snabb inlägg :) 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?