Rosa till sommaren?
Publicerat den

Jag kan inte sova så jag tänkte att jag kunnde blogga lite då bara för att jag är så dålig på de. Men hej sitter i sängen i mörktet och kan inte sova de suger för ska upp om 5 timmar. Idag är de Onsdag och de är en tråkig skoldag inga roliga eller bra lektioner usch Onsdagar är min nya hat dag! Vilken är eran? 
Veckan har gått snabbt även fast de bara är Onsdag men endå snabbt, känns bra att va tillbaka i skolan igen saknat vännerna och skratten. De är inte mycket som har hänt idag, de va skola som vanligt roligt roligt sen efter skolan så åkte jag hem fick sällskap av Emma, sen åkte jag min syrra och mamma och handlade köpte en ny bb-cream så nu har jag de i alla fall yayy. Ja mer har inte hänt jo har kollat klart på New Girl de är underbart ska fortsätta följa de. Ja roligare har inte min dag varit faktiskt, morgondagen ska jag försöka klara mig igenom. Men ska ta och försöka sova nu igen (kommer förmodligen inte lyckas) men man måste ju alltid testa.

Håret! Vill ha längden, till och med färgen! kanske blir en sån färg till sommaren.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?