Mina tankar är med dom i Boston
Publicerat den

En helt vanlig jävla Tisdag! Men ja jag sov bara 2 timmar i natt men va hyffsad pigg endå så gick jag upp och fixa och så sen åkte jag till tåget. Sen mötte jag upp Emma och åkte till skolan. Fick sluta tidigare för att dom flesta i min grupp va sjuka. Nu är jag hemma och är så trött men ska åka iväg med mamma först innan jag få lägga mig i sängen och dö en stund. Har ni hört va som hände i Boston i natt? usch så vidrigt och hemskt har läst mycket om de och jag kollade på Aftonbladets livestream i morse. Mina tänkar är med dom! En kille tänkte fria tills sin flickvän men hon gick bort :( en 8a åring dog nää de är hemskt att människor kan göra såna saker.
Ja mer spännande har inte hänt tyvärr men jag ska försöka sova tidigt i natt vet ej om de kommer funka men men
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?