Vad är det som händer?
Publicerat den

Hmm är det slutet av detta? det vill jag inte. Den känslan att kanske lämna allt nej den kan jag inte ta. 
Men om det nu är så att mina vänner lämnar så gör jag det med, det känns som att jag är lite för gamal och jag håller på för mycket har så mycket saker. Men nu när min närmaste vän sa att hon inte har känslor för dom så krossade det mig, för jag är inte redo att lämna än. Det har bara gått 1 år men ja.. vet inte vad jag ska göra faktiskt. Gör mig lite ledsen av tanken av att ta ner allt från väggarna och det skulle bli så tomt... Mina tankar bara går runt och runt. Jag vill ju liksom inte sitta och vänta på dom själv så allt blir ju bara fel. Mitt liv är så confusing right now. Så bye nu. 

Mina vänner betyder allt. Så jag gör som dom gör! 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?