Vad är allt påväg?
Publicerat den

Allt har blivit så annorlunda nu. Det känns inte som förr jag är fortfarand ett stort fan och så säger hon att hon gillar dom inte lika mycket. Jag slutar aldrig tänka på det faktiskt varje gång jag pratar med henne så blir det att jag inte vill prata om dom, och bland blir det att hon säger något som jag fattar fel bara för att jag vet att hon inte är lika inne i det. 

Jag vet att hon kanske kommer läsa det här sen och så kommer hon skriva något till mig. Men det kommer inte ändra vad jag känner, och sen när dom kommer vara här kommer det bara bli jobbigt. Jag känner att hon blir irriterad om jag säger något om det och att hon kanske har slutat gilla dom, att hon bara säger att hon gillar dom lite för att göra mig glad. Jag vet verkligen inte och allt är tyvärr bara så fel. Vill inte vara ett fan utan henna liksom , då är inget som förut och tänk när dom kommer nej usch jag vet inte vad jag ska göra faktiskt :( 

Allt är bara fel och ja vi får se hur det blir men vill inte att det ska ta slut.! 
Hon är min bästa vän så jag vill inte tvinga henne att göra något som hon inte vill.








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?