Slutade tidigare
Publicerat den

Hejsan där.. Idag fick jag faktiskt sovmorgon helt underbart, och ja vi hade skolfoto på morgonen hoppas det blev bra så mamma kan få en ny bild att hänga upp på väggen :) Efter det så hade vi entreprenörskap i en timme, det var en grymt chill lektion satt mest och skojja och lekte. Jag visade min klubba jag fick igår och alla var typ jätte konstiga HAHA ja jag kan säga att det hände lite roliga grejer den lektionen. Efter det så blev det är äta lunch det var något konstigt men det fanns curry sås så det var ju smaskens (Y) och jag slutade efter det så kom hem för typ en timme sen kanske och nu sitter jag här. Jag måste städa lite i mitt rum, ska få gäster idag för det var min födelsedag igår så ska få presenter :D Mer vet jag inte dåra. Men nu måste jag städa på mitt skrivbord och ja lite till.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?