Klagar på John Bauer
Publicerat den

Jag går på John Bauer i Liljeholmen har gått där i en månad och jag trivs faktiskt det verkar vara en bra skola. En sak som jag hoppar höjder för är att vi inte har läxor ( inte för att jag skulle göra dom men det är tanken som räknas) Lärarna är lite stela men det är nog bara i början och förlåt för att säga det men om man typ ska gå hem måste man säga till läraren (eller det är självklart) men att någon hemma måste veta? VA ?? vänta lite nu
Vi går i gymnasiet och ni vill att vi ska säga till våra föreldrar och att dom ska godkänna? det är väl jag som person som väljer hur jag mår.! 

En till sak som ja tycker är så töntigt som inte äns min föra skola gjorde och den var fan så liten och konstig men den gjorde inte äns det jag ska berätta nu. 
På matten så blev jag lite arg på läraren och jag sa en sak som jag inte vill skriva här, så hon gick och hämta (mentorn över mentorerna) typ. Så han fick prata om det med mig. Aa och jag förklara som det va och bla bla bla, sen precis när jag ska gå "du vet att vi måste ringa din mamma va" när han sa det så börja den lilla rösten i mig asgarva liksom man gör det på lekis om någon har sagt något dumt. Men vafan vi går i gymnasiet jag är snart 18 och så ska han ringa hem till min mamma bara för att jag rött till mot läraran. Min mamma började faktisk också skartta åt det. 

Ja det är det jag stör mig lite på med John Bauer. Liksom vi är inte dagisbarn längre, när man går på gymnatiet ska man ha eget ansvar inte messiga lärare. Men jaja kan inte göra något åt det.
Vilket långt inlägg det blev men haha vill skriva av mig lite bara.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?