typ är ett fult ord
Publicerat den

Okej nu ska jag ta och skriva nåt. Jag var hos doktor idag och förra gången tog jag massa prov och fick svar på dom idag, ehm ett av dom var inte så bra det var att jag har en inflammation i kroppen men det verkar inte vara något vanligt men aja... så jag fick ta lite mer prover idag, det är ju bara vänta och se. 
Jag har beställt väskan, den kommer om typ 20 dagar :/ men jag kan vänta. Ehm inget mer tror jag har hänt. 
Jag sov 2 timmar förut under dagen så ska snart duscha och fixa mig för att sova, är ganska trött och klockan är bara 20 i 8 så aa kanske lägger mig tidigt idag. Skola imorgon då måste man släppa med sig både kamera och dator.. surt men finns inget att göra åt det. 



vicki andréa olofsson

åh vad bra blogg!:$
förresten, det skulle vara jätte snällt om du kollade in min blogg där jag lägger upp mina foton och även skriver om hur det är att vara en tonåring utan pappa



URL: http://vickiao.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?