Skönt att va i skolan?
Publicerat den

Sitter faktiskt i skolan känns skönt att vara tillbaka så just nu sitter jag och dunkar järdvard i mina hörlurar! Jag blir alltid så glad när jag blir sugen på att lyssna på jädvard HAHA det är himlen. 
Ja bara för att jag älskar dom så mycket, vi har ett projekt i skolan och man ska göra bilder jag ska göra ett skivomslag med dom till deras nya singel Luminous som släpps på Fredag, får se om jag hinner göra det. Annars får dom se den senare :)

Men nu kanske jag måste börja jobba lite för har ju lektion, det är awesome att få träffa sina fina små vänner igen.  



sara

Nu har jag startat en till tävling på bloggen där du kan vinna en länkning! Går ut på att va nära eller ha rätt på en fråga om mig! Kika in här:
http://www.nattstad.se/sarawiklund?id=4376917



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?