Ny väska, JA TACK!
Publicerat den

Gud har helt glömt att blogg idag, Jag startade inte datorn i morse och när jag kom hem så somnade jag. Så har tyvärr inte hunnit! Men nu kör vi. Fan vad jag var trött i morse så jag gick upp och fixa mig och åt sen så sov jag i en halv timme till. Det var Mys! Sen aa var det ju skola. Det var grymt chill idag, och jag jobbade på matten och jag fattade, helt otroligt :) Men det är ju bra typ?! Hmm vad mer har jag gjort... jo vi hade prov idag men jag kunde inget så jag fick gå :D Så jag kom hem typ 2 timmar tidigare än vanligt, så det var ju skönt. Aa jag har ju märkt att min väska börjar gå sönder ordentligt nu, dragkedjan fuckar och den är nött och aa lite annat så jag kollade lite på väskor och nu har jag hittat det jag letat efter. Den här ska bli min snart :)  







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?