Lektion.. nej TUMBLR!
Publicerat den

Usch vad skolan är tråkig sitter och kollar tumblr istället. Orkar inte sitta & lyssna på vad läraren säger, hmm vet inte vad jag ska skriva, det var ju kul att komma tillbaka till skolan nu efter 2 veckor men det fyfan så ont att gå. Så får se om det blir skola imorgon. Jag ska träffa Emma efter skolan & lämna hennes laddare har haft den i en vecka nu så det är dags att lämna tillbaka den. Men vad vi ska göra vet jag ej jag ska ta ut pengar så jag kan lägga dom i min sparburk (nej ingen spargris, jag har en bruk ingen gris)
Har just nu 2600:- så AWESOME men om jag ska köpa jackan & mössan så har jag bara 1800:- kvar om jag inte kan fråga om jag kan få det av mamma i julklapp :D 

Vill nog ha jackan faktiskt men får se om nu mamma vill beställa den åt mig. Men snart är det lunch så får väl lyssna lite på vad folket säger. 

Skola.. nej inte roligt. Jag ser ju inte direkt glad ut. Men jag har ju ont i min lilla tå också.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?