Ingen sömn och skola, passar inte
Publicerat den

Det blev en ganska trött dag, jag kunde ju inte sova såklart jag var uppe och kollade på kommer inte ihåg vad jo just percy jackson & the olympians the lightning thief. Jag somnade vid halv 4 tror jag, är inte helt säker men någonstans där. Sen så vaknar jag kl kvart över 5 av att jag får typ kramper i magen, då kan jag ju inte somna om såklart. Så där ligger jag och väntar på att klockan ska ringa så jag kan gå upp. 
Sen vid kvart i 6 så går jag upp & fixar mig sen vid halv 7 så la jag mig i sängen och som en halv timme tills jag skulle gå. MYSS! 
Så jag va i skolan idag & ska gå hela veckan. Men när jag kom hem så var jag så trött så jag satte på en film och somnade och sov kanske 1 timme sen kommer mamma in & säger att jag ska till doktorn på Torsdag kl 8:45 så det blir ingen skola på Torsdag!!! men det gör inte så mycket har ju kort dag. 
Jag ligger ju så efter t.ex. i Svenska och idrott men jag har tänkt att jag får jobba upp allt på nästa termin det kan väl inte vara så svårt att få G på en termin. Men ska försöka nu i slutet på den här terminen. 
Det var en bra måndag kan man väl säga, sen imorgon mer skolan + sovmorgon! HÄRLIGT!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?