Glömde bort bloggen
Publicerat den

Igår så åkte ja till pappa och jag trodde jag skulle få mobilen men får den nästa vecka for sure. Det är ju bra. Men igår gjorde vi inte så mycket vi åt middag sen film mys men jag somnade i soffan haha så jag gick och la mig kl 22:00 haha men det var skönt att sova länge. 
Idag har jag och min pappas flickvän varit i nacka forum och shoppat men det blev inget för mig men hon hittade lite saker. Sen efter det så köpte vi fika och satt ute i solen det var trevligt. Mer har jag inte gjort vi ska se Paranormal Activity 4 ikväll ska bli kul. Sen ska pappa försöka hjälpa mig att beställa väskan för det funkar inte för mig. :/ Men annars är det bra ska se om jag hinner skriva lite ikväll också. 




sellwins skönhetsblogg

Bloglovinbyte? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig:)



URL: http://www.sellwin.se


alice

hur var filmen? ska se den i veckan hehe :)

kram, kika gärna in på min blogg & skriv kanske en liten fråga i min frågesport också :) ha en trevlig kväll!



URL: http://cederins.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?