Ett littet äventyr
Publicerat den

HAHA ja igår dåra. Det ver en rolig men konstig dag kan man säga, den började att jag träffade Emma & vi bestämde os för att göra nyponsoppa till Ebba så plockad nydpon. Sen när vi gjode dom så blev det lite fel så det blev Hallonkräm. Sen så åkte vi till Ebbas skola och hon tyckte inte krämen var god, men vi skulle nog faktiskt inte gått dit för vi blev fast där för dom skulle ha fest och sova över så Ebba ville att vi skulle vara kvar så vi var det. Ehm aa så vi var där och festade (ehh nja) tills 12.. sen så skulle vi åka hem, men ja då gick vi till tunelbannan sen när vi kom till tc så skulle jag ta bussen hem. Men jag hade inget busskort & jag kunde inte heller skicka smsbiljett :/ så aa jag var fast i stan. Men sen ringde jag mamma som kom och hämta mig så jag kom hem kl 3 typ :D HAHAA det var ju en rolig dag xD

kl va 1:25 när jag tog bilden.. lite kul faktiskt ^^






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?