Älskar sov morgon!
Publicerat den

Det känns som en bra dag även fast jag bara har varit uppe i en halv timme. Med gud vad det är KALLT ute! Usch snart kommer vintern jag är excited för det men ändå usch det är kallt men ajja. Jag är faktiskt klar jag kan ju faktiskt sova längre jag märker ju hur mycket tid jag får kvar på mornarna. Så imorgon ska jag sova lite längre.
Ja Tisdag ehm.. det är väl en bra dag? Hoppas dagen går snabbt, vill hem och sova! 
Faktiskt så sov jag 7 timmar inatt, så himla underbart 7 timmar. Men jag vaknade upp kl halv 2 av att min mobil vibrera så jag trodde att kl va 7 så jag gick upp sen bara vänta? det kan inte stämma så kolla jag klockan en gång till så fattade jag att jag bara inbilade mig (som vanligt) Men det var ju kul. 
Men nu ska jag borsta tänderna sen ska jag snart åka to the school :) 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?