allt är som ett stort mos
Publicerat den

går inte till skolan idag heller, jag börjar innse varför kanske? ehm jag mår direkt inte så bra är inte helt 100 på varför men jag känner att något är inte rätt till. Hatar att jag missar så mycket i skolan, jag tror dom i min klass börjar glöma vem jag är :( Tråkigt gillade verkligen den här klassen. + jag vill ju inte att dom ska få en annan bild av mig. Det är ju dumt att det här händer nu när jag precis har börjat skolan. 

Ni vet ju utrycket gå in i vägen? jag gjorde det på min förra skola dom sista veckorna jag klarade inte tycket. Är rädd att det här är på väg åt samma håll. Det blev för mycket på engång. Men ska försöka, Nästa vecka ska jag skärpa mig. Gå till skolan varje dag och aa försöka i alla fall då kommer jag ju se om det kommer funka eller inte, istället för det jag alltid gör fegar ur. Gillar faktiskt inte att vara hemma från skolan.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?