Rubrik??
Publicerat den

Sitter framför tv:n typ halv död! Allt bara suger just nu (den känslan jag har) Men såklart gör de ju inte de kan ju inte klaga. Men idag fick jag veta att jag kommer vara ensam på Julafton.. Mamma jobbar? Liksom vafan? ska jag vara ensam till typ 5 för då ska vi iväg men endå! Jag vill inte vara ensam på julafton. Aja mitt öde sånna fall. Jag måste fortfarande komma på fler julklappar har för många människor som ska ge mig saker.  PANIK! 
Jag var ju hemma från skolan idag.. ja jag mår skit så jag stannde hemma men imorgon blir det skola igen! (Y) 
& imorgon efter skolan ska jag shoppa lite för har hittat lite plagg jag vill ha :D Vad jag ska göra i helgen vet jag faktiskt inte. Känner inte för att hitta åp något då. Men det är mina planer och problem HAHA 

Love this boys! <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?