Rubrik
Publicerat den

Sitter i skolan med världens mensvärk. Min morgon har inte varit så bra direkt om jag får säga det själv. Det va när jag gick ner till bussen så såg jag massa pillar och väg koner som stod mitt i vägen och jag fatta inget, sen så står jag och väntar på bussen i typ 5 min och den kommer inte så jag loggar in på Facebook och ser att min kompis har skrvit att den inte går för att det är översvämning. JAHA? Liksom vafan det ska inte behöva regna så mycket så att det blir översvämning liksom ? stört! Jag som hade tänkt att åka hem efter dena lektion för mår grymt dåligt, man bussen går ju inte..  men jag kan ju komma hem på ett annat sätt än buss :) Men tror jag kanske drar mig hemåt efter dena lektion som slutar om 10 min. Gymt seg och jobbig Onsdag. 

(Tyckte den passa in med vädret också!) 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?