Nu börjar skolan, det betyder då börjar bloggen.
Publicerat den

Höstlovet har varit lite upp och ner. Hänt bode bra grejer och dåliga grejer. 
Men det ska bli skönt med skola så man får liksom tänka på annat, för just nu är det mycker så flytter runt i mitt huvud. Det blir mycket bättre om man är i skolan, för när man e hemma så bara tänker man. AJA men kan berätta lite om igår eller vad är det å berätta ? 
ehm träffade några som jag inte träffat på länge, jag pratade lite med min bebis från Dalarna och ehm ja vad mer? Små bråkade med en annan. Aa så det var ju en lite jobbig dag men endå bra. Kom hem kl 1 i morse. 
Så är det tidig skola i morgon.. Men jag vill inte att inlägget ska bli så långt så ska sluta nu. Ska försöka göra en videoblgg snart igen. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?