Nu är det över :'(
Publicerat den

Har inte varit så här ledsen sen ja du, vet inte typ när mina föreldrar skilldes. Det var så sorgligt jag gråter fortfarande. Det var de bästa jag har sätt på 100 år jag gillar inte drama man fan för Prison Break så gör jag de, jag skulle kunna titta om på det igen men jag ska vänta tills jag har lugnat ner mig. Men absolut var de helt underbart, så nu som gillar lite adrenalin & spännande och såklart kärlek så titta på Prison Break man blir kär direkt. Jag är helt fast, men det var ju 7 år sen den gick på tv men jag kommer ju inte ihåg så mycket från de. Man blir kär på nytt, och slutet är det mest underbaraste jag någonsin har sätt. Jag bara gråter hela tiden! Helt underbart.
Mitt tweet precis när jag hade tittat klart.







 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?